It is a little too late

Ärlighet, har både fått mig ur problem och in i problem.
Så vad ska man göra? Vara ärlig så länge det inte sårar
för mycket? Strunta i att vara ärlig sålänge alla får ut det
bästa utav det? Vet inte, ärligheten tycks inte uppskattas.
Bara omvandlas till något negativt, inga öppna kort
på bordet. Förstår inte hur man ska göra det..
Jag var ärlig, blottade mina tankar, känslor.
För att få höra något idiotiskt. Det suger
att visa inte kan förstå att man är ärlig för
att förhindra smärta.
Har lärt mig en läxa ännu en gång,
från och med nu håller jag käften och ler.
6 dagar kvar tills jag lämnar detta ställe
och upptäcker nya äventyr!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0