Konsten att bli lyckligare, fattigare och ett par skor rikare på samma gång

Det sägs att lycka inte går att köpa för pengar, men varför kommer det då sig att jag varje gång hittar ett par skor, en klänning, en väska eller något annat materiellt känner mig aningen lyckligare än innan? Jag fann lyckan många gånger i London, i underkläder, smink, tröjor, koftor, blusar, skor och väskor. Lycklig och utmattad lämnade jag igår London och känner redan nu att jag snart måste tillbaka för lite ytterligare materiell lycka. Jag tror dock att jag kommer få känna på extremt många lyckliga stunder när jag får shoppa loss i Bangkok, Kuala lumpur och andra ställen på min långresa.
So if it makes you happy..

Ögonrynsfärgning på gång! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0