Heaven doesn't seem far away

I was praying that you and me might end up together

Jag sitter ständigt och irriterar mig på att jag inte tar tag i bloggen,
för jag har en känsla av att det som skrivs här en dag
kommer vara värdefullt för mig. Det är något jag
inte vill gå miste om. Jag vill kunna komma ihåg alla
dagar och år föralltid och det här känns som rätt hjälp till det.
Just idag har jag njutit av solen, bowlat, fixat och donat samt
tänkt lite på framtiden. Det börjar närma sig och vissa saker kan
inte längre vänta.
Dags för Vampire Diaries, känner för en mysig eftermiddag/kväll.
Lite paj på det sen och en kopp kaffe sen är livet hundra procentigt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0